Veelgestelde vragen

Omdat onze locatie maar 4 minuten van de Schiphol vertrekhal ligt, biedt de duurdere valet parking service u als klant geen enkel voordeel en wél hogere kosten.

Afgezien van het feit dat uw auto extra risico op schade loopt tijdens het ophalen en afleveren bij de enorm drukke vertrekhal, is de handhaving op Kiss & Ride tijden momenteel zo streng dat een goede overdracht van het voertuig bijna onmogelijk is. De kans op een parkeerboete van €109 is zeer hoog.

Wij voorkomen graag discussies over dit soort boetes met onze klanten, dus bevelen wij de shuttle service aan.

123 Parking garandeert de kilometerstand van uw voertuig bij het ophalen van uw auto na beëindiging van uw reis.

Alle reserveringen dienen vooraf te worden voldaan. Dit kunt u veilig online doen. Zo bent u direct in het bezit van een betalingsbewijs en het recht op de parkeerplek.

Na aankomst en parkeren op ons terrein verdient het de voorkeur om uw sleutels aan ons af te geven. Wij bewaren deze voor u in onze veilige kluis.

Een onderdeel van een efficiënte afhandeling van onze parkeerservice is het op een veilige plaats parkeren van uw auto, en deze voor afhalen weer ‘klaar voor vertrek’ parkeren. Wel benadrukken wij om uitsluitend de autosleutels af te geven; houd uw huis- en/of andere sleutels in eigen beheer.

Ja. Zodra u na aankomst uw bagage in ontvangst heeft genomen, neemt u contact met ons op en komen wij u direct met onze shuttle service ophalen op de afgesproken plek bij de vertrekhal.

Als u ons het correcte vluchtnummer doorgeeft, dan houden wij de landingstijd in de gaten om zo snel mogelijk voor u klaar te staan.

De shuttle service rijdt op aanvraag en zo vaak als nodig is om iedereen zo snel mogelijk naar Schiphol te brengen. Onze parking ligt op slechts 4 minuten van de vertrekhal, dus u hoeft nooit lang te wachten.

Dat is geen enkel probleem! Een btw-factuur kan op verzoek worden verzonden.
Geef s.v.p. vooraf de NAW van het te factureren bedrijf op bij uw reservering.

Verwacht u regelmatig te parkeren op Schiphol? Dan is een eigen zakelijke parkeerplek mogelijk interessant. Bekijk het aanbod van ons zakelijke label: Airport Business Parking.

U kunt tot 24 uur vóór het tijdstip van de gereserveerde diensten gratis annuleren, via een e-mail naar info@123-parking.nl.

Uw annulering is pas definitief na bevestiging van onze zijde.

U krijgt de betaalde reserveringskosten binnen 14 dagen teruggestort.

Bij annulering korter dan 24 uur vóór het tijdstip van de gereserveerde diensten vervalt uw recht op vergoeding.

Controleer eerst uw spamfilter indien de bevestiging niet binnen 5 minuten aankomt.

Ontvangt u geen bevestiging? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.

Wij streven naar 24/7 dienstverlening, maar kunnen dit niet 100% garanderen.

In geval van calamiteiten kunt u natuurlijk altijd de persoonlijke nummers bellen.

Melden bij Klantenservice, Angelo van den Burg +31 6 270 23 930.
Per e-mail: info@123-parking.nl.

123 Parking volgt de landelijke richtlijnen.
Bij de shuttle service zal het aantal passagiers worden aangepast naar de op dat moment geldende meter-richtlijn.

Ook verstrekken we (al dan niet) verplichte mondkapjes aan alle passagiers.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact op.

Betrouwbaar Parkeren Schiphol

Binnen 4 minuten bij de vertrekhal!