Betrouwbaar parkeren vlakbij Schiphol

Binnen 4 minuten bij de vertrekhal. Luxe shuttle service.

Check uw parkeerkosten en reserveer direct

*Houd bij parkeren rekening met de richtlijnen van uw reisorganisatie en/of uw eigen wensen (1-4 uur voor uw vlucht).

Check uw parkeerkosten en reserveer direct
Parkeer- en retourdatum

Veilig parkeren

Persoonlijk contact

Luxe shuttle service

Kilometergarantie

Parkeert u regelmatig zakelijk op Schiphol? Bekijk ons label Airport Business Parking.

Stop dienstverlening v.a. 1 juni 2022!

Persoonlijke omstandigheden, het niet kunnen invullen van het personeelstekort, in combinatie met de huidige Schiphol problematiek, creëert een situatie waarin wij onze 123-Parking dienstverlening niet meer op het door ons gewenste niveau kunnen garanderen.
Ondanks het stijgende succes en de waardering van uw zijde, dwingt dit ons tot het met onmiddellijke ingang (voorlopig) stopzetten van onze dienstverlening en het aanbieden van parkeerfaciliteiten.

Reeds geboekte en betaalde reserveringen zullen op de gebruikelijke wijze worden uitgevoerd.

Wij danken u voor uw vertrouwen in onze dienstverlening en de geuite waardering.
Wij spreken de hoop uit u mogelijk in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Let op!

Let op!

123 parking streeft naar een optimale dienstverlening wat voor ons betekent:

  • Juiste informatie
  • Correcte prijsopgave voor onze diensten
  • Snelle afhandeling van de shuttle dienst

Dit is alleen mogelijk als we beschikken over de juiste informatie.

De berekening van uw totale parkeerkosten:

Geef duidelijk de vertrek- en terugkeertijden op de 123 Parkeerlocatie aan:
Houdt bij vertrek van de 123 parkeerlocatie (aanvang van uw reis) rekening met de richtlijnen van uw reisorganisatie en/of eigen wensen en dat het bij terugkeer minimaal 30-45 minuten na landing duurt voor u aankomt op de 123 parkeerlocatie. E.e.a. afhankelijk van de duur van de bagageafhandeling.

Nachttoeslag (€15) wordt berekend bij een opgegeven vertrek van en/of aankomst op de 123 parkeerlocatie tussen 23.00 uur en 07.00 uur.

Geef het aantal personen voor zowel de heen- als terugreis goed door: 4 personen zijn gratis, extra personen €5 per persoon.

Geef ook afwijkende bagage (bijvoorbeeld: ski-uitrusting, fietsen) vooraf door. Wij gaan uit van een standaardbagage van 1 reiskoffer en 1 stuk handbagage per persoon; afwijkende bagage toeslag €15.

Als u uw auto wilt opladen (€10 voor gebruik + per afgenomen Kwh) dient u dit vooraf aan te geven.

Neem ALTIJD contact op indien u eerder of later aankomt op onze locatie dan afgesproken en bevestigd op uw reservering.

Telefoon +31 (0)6 420 91 108.

Vanzelfsprekend ook bij andere wijzigingen van afspraken, annuleringen of vertragingen.

Houd uw reserveringsbevestiging bij de hand, geprint en/of op uw mobiele telefoon.

Zoals in onze eerdere berichtgeving aangegeven hebben wij onze dienstverlening per 1 juni 2022 stopgezet. Personeelstekort en de enorme impact van de bij iedereen bekende problemen op de luchthaven Schiphol lagen hieraan ten grondslag. Vertraagde bagageafhandeling, wijziging en uitval van vluchten waren de oorzaak dat wij onze dienstverlening niet meer op het door ons gewenste niveau konden uitvoeren.

 

Wel waren wij zeer verrast door de vele positieve en begripvolle reacties op ons besluit om onze activiteiten (voorlopig) stop te zetten. Hieruit bleek een grote tevredenheid over onze wijze van dienstverlening met de nadruk op service en klantvriendelijkheid.

 

De nog steeds voortdurende Schipholproblematiek en de huidige energiecrisis geven ons nog niet het vertrouwen om onze dienstverlening weer te herstarten. Wij zullen de ontwikkelingen afwachten en hopen voorjaar 2023 een definitieve beslissing te kunnen nemen.

 

Wij danken alle onze cliënten voor het vertrouwen in en de blijken van waardering voor onze activiteiten.

 

Verder wensen wij u allen prettige feestdagen en een goed 2023

 

Airport Business Parking en 123 Parking
Cees van Altena en Debby Loevesijn

Stop dienstverlening tot voorjaar 2023