123-Parking geeft u de mogelijkheid om te kiezen voor een valet service direct aan de vertrekhal of een shuttle service waarbij onze shuttlebus u afzet op de luchthaven.
Valet Service
- ZO WERKT ONZE VALET SERVICE:
- Maak uw reservering online.
- U ontvangt direct per mail een bevestiging.
- Op de dag van vertrek rijdt u met uw auto naar de vertekhal.
- 30 minuten voordat u daar aankomt belt u met ons op +31 (0) 6 46 37 62 22.
- Onze professionele chauffeurs nemen uw auto daar van u over.
- Uw auto parkeren wij op ons beveiligde terrein dichtbij Schiphol.
- De autosleutel bergen wij veilig op in onze kluis.
- Op de dag van terugkomst belt u na het landen en verzamelen van uw baggage weer met ons op +31 (0) 6 46 37 62 22.
- Onze chauffeurs brengen uw auto dan weer bij u terug op de afgesproken plek aan de vertrekhal.
- U kunt daarna direct uw reis naar huis vervolgen.
Shuttle Service
- ZO WERKT ONZE SHUTTLE SERVICE:
- Maak uw reservering online.
- U ontvangt direct per mail een bevestiging.
- Op de dag van vertrek rijdt u met uw auto naar ons parkeerterrein aan de Kruisweg 459 te Rozenburg.
- 30 minuten voordat u daar aankomt belt u met ons op +31 (0) 6 46 37 62 22.
- Wij ontvangen u op ons terrein en helpen u met uw bagage.
- Onze shuttlebus brengt u vervolgens naar de vertrekhal op Schiphol.
- De autosleutel bergen wij tijdens uw reis veilig op in onze kluis.
- Op de dag van terugkomst belt u na het landen en verzamelen van uw baggage weer met ons op +31 (0) 6 46 37 62 22.
- Onze shuttlebus haalt u dan weer op bij de vertrekhal.
- U kunt daar weer in uw eigen auto stappen en uw reis naar huis vervolgen.
FAQ
Veelgestelde vragen
Krijg ik een reserveringsbevestiging?
Na het boeken ontvangt u een email ter bevestiging van uw reservering. Controleert u a.u.b. ook uw spam indien de bevestiging niet gelijk binnen komt. Heeft u binnen 24 uur nog geen bevestiging neem dan contact met ons op.
Moet ik mijn autosleutels inleveren?
Ja. Om optimaal onze ruimte te benutten vragen wij u de autosleutels in te leveren. Uw auto blijft uiteraard op onze parking. TIP: lever enkel de autosleutel in en verwijder altijd huissleutels.
Ik maak een zakelijke reis, kan ik een factuur krijgen met btw?
Ja, dit is geen enkel probleem. Wanneer u gebruik maakt van een klantaccount kunt u zelfs alle oude facturen van vorige reserveringen zelf downloaden.
Moet ik jullie bellen als ik geland ben?
Ja, zodra u uw koffers heeft belt u met ons speciale 24 uur per dag chauffeursnummer +31 (0) 6 46 37 62 22. TIP: als u een vluchtnummer doorgeeft houden wij dat ook zoveel mogelijk in de gaten om sneller klaar te staan.
Zijn jullie 24 uur per dag open?
U kunt elk moment van de dag bij ons terecht, zorg er wel voor dat u tijdig boekt om zo teleurstelling te voorkomen.
Hoe vaak rijdt de shuttlebus naar Schiphol?
De shuttlebus rijdt op aanvraag en net zo vaak als dat nodig is om iedereen zo snel mogelijk naar Schiphol te brengen. Onze parking is het dichtst bij van alle parkeeraanbieders rondom de luchthaven. U hoeft dus nooit lang te wachten.
Kan ik gratis annuleren?
Ja, dit kan tot 24 uur voor vertrek zonder kosten! Wel dient u dit per email of telefoon aan ons te laten weten. Stuur een bericht naar ons toe. Uw annulering is definitief na bevestiging van ons.
Moet ik vooraf betalen?
Ja, alle reserveringen dienen vooraf voldaan te worden. Dit kunt u veilig online doen tijdens het boekingsproces. Door vooraf te betalen kunnen wij uw parkeerplaats ook garanderen.