• NL
Bel ons op: 0612978222

FAQ



Moet ik jullie bellen als ik geland ben?

Ja, zodra u uw koffers heeft belt u met ons speciale 24 uur per dag chauffeursnummer 087-7842419. We weten uw vluchtnummer en staan klaar om u meteen op te halen. Wel eerst even bellen dus zodra u bij de bagageband vertrekt.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, u kan met PIN betalen. Wij accepteren helaas nog geen credit card.

Hoe kan ik een wijziging doorgeven van de vlucht?

Stuur ons een bericht. Vermeld je naam + reserveringsnummer en de wijzigingen.

Kan ik gratis annuleren?

Ja, dit kan tot 24 uur voor vertrek zonder kosten! Wel dient u dit per email of telefoon aan ons te laten weten. Stuur een bericht naar ons toe. Uw annulering is definitief na bevestiging van ons.

Krijg ik een reserveringsbevestiging?

Na het boeken ontvangt u een email ter bevestiging van uw reservering. Controleert u a.u.b. ook uw spam indien de bevestiging niet gelijk binnen komt. Heeft u binnen 24 uur nog geen bevestiging neem dan contact met ons op.

Is de shuttlebus bij de prijs inbegrepen?

Ja, alle prijzen van 123parking zijn inclusief stuttlebus en btw.

Ik weet mijn vluchtnummrs nog niet en nu?

U kunt gewoon een reservering maken en later per e-mail uw vluchtnummers doorgeven door een bericht te sturen.

Ik blijf toch een dagje langer is dat een probleem?

Nee. Laat het het ons wel weten door een bericht te sturen met daarin de nieuwe vluchtgegevens.

Wat is valet parking?

Dit is een speciale service waarbij uw auto wordt opgehaald bij schiphol als u vertrek. En wordt terug gebracht naar schiphol als u terug komt.

Moet ik mijn autosleutels inleveren?

Alleen bij het parkeren op de afgesloten parkeerterrein dient u uw sleutel af te geven. Bij parkeren in de parkeergarage niet.

Zijn jullie 24 uur per dag open?

U kunt elk moment van de dag bij ons terecht, zorg er wel voor dat u tijdig boekt om zo teleurstelling te voorkomen.

Ik zit in een rolstoel, is jullie shuttlebus hier op berekend.

Ook met een rolstoel kunnen wij u van en naar schiphol brengen. Geef dit wel aan tijdens het maken van een reservering zodat wij het juiste materiaal in kunnen zetten.

Kan ik ook bij jullie parkeren voor een dag?

Dit is geen enkel probleem.

Zijn jullie goedkoper dan een Schiphol Taxi?

In de meeste gevallen wel.

Zijn jullie goedkoper dan de trein?

Dit is natuurlijk direct afhankelijk van de plaats van bestemming. Komt u uit Almere dan zal de reis goedkoper zijn dan wanneer u vertrekt uit groningen. We zijn in ieder geval 24 uur per dag aanwezig om u op te vangen. Mocht uw vlucht vetraging oplopen dan mist u niet de laatste shuttlebus, wel kunt u de laatste trein missen.

Hoe vaak rijdt de shuttlebus naar Schiphol?

De shuttlebus rijdt net zo vaak als dat nodig is om iedereen zo snel mogelijk naar Schiphol te brengen.

Kunnen jullie helpen met mijn koffers?

Ja zo ver als wij u kunnen helpen zullen wij helpen. Wij kunnen u helaas niet mee vergezellen naar de incheck balie maar we zullen wel helpen een karretje te vinden voor de zware koffers.

Ik maak een zakelijke reis, kan ik een factuur krijgen met btw?

Ja, dit is geen enkel probleem.

Ik heb extra bagage of bijzondere bagage, wat nu?

Geef dit aan tijdens het reserveren, daarvoor is het veld 'speciale bagage'.

Kan ik mijn motorhelm bij jullie achterlaten?

Dit is geen enkel probleem, deze is net zo veilig als de motor zelf.

Kan ik met een auto of bus met aanhanger parkeren?

Dat is geen enkel probleem, wel is het aan te raden om een slot mee te nemen voor uw aanhanger.

De voordelen



  • Goedkoop parkeren met bagage hulpservice.
  • Achteraf betalen met pin.
  • Geen sleutel afgifte.
  • 24u per dag, 7 dagen per week shuttleservice naar Schiphol en de Passenger terminal Amsterdam.
  • Legaal parkeren direct bij Schiphol Amsterdam Airport. (Extra beveiligd!)
  • GRATIS Start hulp: Uw auto wil niet starten bij vertrek? Wij helpen u!
 
Webdesign: Loeqmedia